درباره من

غریب طوس 

با عرض سلام و خیر مقدم خدمت بازدید كنندگان عزیز ، پایگاه  غریب طوس  با هدف گسترش فرهنگ غنی رضوی شروع به فعالیت نموده و  همیشه اطلاع رسانی قوی از  سیره رضوی  داشته و در این راه با کاربران خود  در تعامل بوده و نظرات عزیزان در پیشرفت این وبلاگ نقش گسترده ای داشته  و دارد ، امیدوارم که این  پایگاه بتواند نقشی هرچند کوچک در کسترش فرهنگ رضوی در بین دوستداران اهل بیت ایفا نماید.

***
هرکجای ایران پهناور که زندگی کنی، وقتی دلت با ذکر «یا رضا» بلرزد، به سوی ارض اقدس می‌ایستی و دست بر سینه خم می‌شوی و کلامت را به ذکر زیبای «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)» مزین می‌سازی، ...
تا قد خمیده ات از تو تندیسی بسازد با یاد سلام بر غریب طوس.

نوای رضوی

مشهدی کریمخانی - ای حرمت

صلوات خاصه امام رضا - مرحوم انصاریان

صدای دور ضریح مطهر

صلوات خاصه امام رضا -حسن زاده

آمد مرید مرده دل

حسرت ديدن گنبد طلا حرمت

امام رضا - حامد زمانی

سرود امام رضا

امکانات وبلاگ



  • -----------------------------------


    -----------------------------------

    نام و ایمیل خود را وارد نمایید





    Powered by WebGozar

    باعضويت در خبرنامه  از  آخرین اخبار پايگاه غریب طوس در ايميل خود با خبر شويد

     

  • به امید امضاء دوباره دعوت نامه

    جاده در مسر کویر که میلیون ها زائر  از سراسر دنیا با قلبی آکنده از عشق آن را می پیمایند تا به سوی قلب ایران حرکت کنند و تو نیز؛ هم مسیر با این همه زائر عاشقی . گویی گرمای کویر نمی تواند زائران را از مسیرشان منحرف کند و چه قدر زیبا ست وقتی بدانی سلطان خوبی ها نامه ات را با چشمان زیبایش کلمه به کلمه می خواند و تو را که می روی در غصه ها غرق شوی به سوی خود می طلبد . آن همگام که دلت شوری ایجاد می کند و به قول قدیمی ها دعوت نامه ات را امضا می کند. تو همچنان می روی سر پیچ خیابانی دیگر طاقت نداری دوری ها به پایان می رسد و تو گنبد طلائی را می بینی . نزدیک تر می شوی با تمام احساس دستت را روی سینه ات را می گیری و با تمام صدایت فریاد می زنی :

    « السلام علیک یا علی بن موسی الرضا»

    نزدیک تر که می روی و رو به حرم می ایستی، احساس می کنی قسمتی از بهشت خدا را می بینی. آرزوها و دلتنگی هایت را بیاد می آوری اما در آن لحظه که در احساس کلام نمی گنجد با اشک هایت مولایت را صدا می زنی و به او می گویی از راه دوری آمده ای تا آرزوهایت را از آقایت طلب کنی و از دلتنگی هایت او را با خبر کنی.

    به سقاخانه ی اسماعیل طلا یی می روی تا بتوانی لیوانی آب بنوشی و مرهمی بر غصه هایت بگذاری. کبوتران را می بینی که دور تا دور حرم سبکبال پرواز می کنند . لحظه  ای در دلت آرزو می کنی . لذتی را تجربه می کنی مه در هیچ جای دیگری تجربه نکرده ای و در بازگشت سبک تر از همیشه به آفتاب هشتم می گویی یا ضامن آهو ! خدا حافظی نمی کنم، چرا که امید دارم و آرزو می کنم یک بار دیگر دعوت نامه ام را امضا کنی.


    برچسب‌ها: زائر, نامه, گنبد طلائی, حرم
    توسط ، با موضوع دلنوشته ها ی رضوی | لينک ثابت

    لوگودونی

     

    غریب طوس

    پایگاه های رضوی

    .........................



















    ویژه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)

    آماده تبادل لینک و لوگو  با پایگاه های رضوی و ارزشی هستیم

    حمایت می کنیم